Search this blog

tisdag 2 juni 2015

STAR a new cute character

As you all know by now, I'm not very busy at my blog *blushing* but here is a new upload anyway.

It's a very cute character and she looks exactly as I do (in my mind *giggle*) tall, blond and skinny.

Anyway, she's new to me and I will upload more images of her when the mood hits me again.

I present to you -  STAR!!!



Download link is HERE.
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

My tubes are FREE but a link to your creations or a Thanx is always appreciated. /TLD

2 kommentarer:

  1. Hej ny vän!! Så fin du har på din blogg!! Jag tittar omkring!! och gärna besöka igen!! Jag bor i syd italien och mig själv född Sverige!! Du är välkommen och tittar på min 3 st blogspot och en hemsida och jag ofta mest hos miin blogspot "Fantasy And Another JamieSilver"

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket. Din blogg är också jättefin. Dina bilder är underbara!!

      Radera